poniedziałek, 1 lipca 2013

Proszę o pomoc w ustaleniu jakich dokładnie fal używa się do wywoływania opisanych objawów i jak się przed nimi bronić

„Przypiekany” o torturach psychotronicznych

Ocena artykułu
Rating: 6.0/6 (5 votes cast)
Zdecydowałem się opublikować poniższy tekst bez kontaktowania się z jego autorem. Podesłał mi go dr Piotr Bein z Kanady, licząc na to, że będę mógł pomóc osobie poszkodowanej, jako że miałem podobne problemy z „tajną bronią”, zob. artykuł „Emitery infradźwięków – tajna broń masonów”. Sądzę, że opublikowanie tamtego artykułu mogło ocalić moje zdrowie, a może i życie. Nie jestem do dzisiaj jednak pewien, czy choroby członków mojej rodziny nie mogły być efektem zastosowania tejże broni.
W międzyczasie rozmawiałem z osobami, które miały podobne „zwidy” słuchowe co ja, tzn. słyszały jakby odległy stukot koparki, czy też bardzo niskie dokuczliwe buczenie - wśród nich była także moja matka, tak więc wykluczam przywidzenia. Kobieta, która była właścicielką wielkiego centrum mody, zrabowanego jej przez mafię, też doznała ataku psychotronicznego, co świadczy o tym, że broń ta może być powszechnie stosowana w niszczeniu osób majętnych, lub wpływowych.
Poniższy tekst to potwierdza, choć jak dotąd nie miałem do czynienia z tak szczegółowo opisanymi i tak ostrymi dolegliwościami. Owszem, była osoba, która skrażyła mi się na to, że jest dosłownie „zdalnie sterowana”, ale nie mogłem nic zrobić w jej sprawie, a przyznam się szczerze, że jej nie dowierzałem.
Po 3 latach od opublikowania mojego artykułu wiadomo już znacznie więcej na temat szkodliwości pewnych częstotliwości i możliwości zdalnego zarażania chorobami wirusowymi przez odpowiednią modulację pewnych częstotliwości (jak np 7Hz). To, że istnieje broń psychotroniczna jest już od dawna wiadomo, mimo, że sprzedajne media niewiele o tym mówią. Polecam artykuły:
Bronią psychotroniczną można atakować wielkie populacje. I sądzę, że się to robi już od dłuższego czasu – stąd może być np, wzrost ilości niepokojów społecznych, „facebookowe rewolucje” czy nawet konflikty międzynarodowe. W wywiadziehttp://monitorpolski.wordpress.com/2012/01/31/tim-rifat-o-tajemniczych-dzwiekach/ Tim Rifat mówił:
Są OS (?) projektory – gigawatowy na Alasce, w Norwegii o mocy pół gigawata, jest też na Cyprze zbudowany przez Brytyjczyków, który zasilany jest z elektrowni jądrowej i dostał właśnie dodatkowe pół gigawata mocy. Oni tylko modulują falą dźwiękową częstotliwość podstawową RF i po prostu to wysyłają. Jak wiadomo częstotliwość 6,6 Hz powoduje, że ludzie popełniają samobójstwa, a cały system transmisji neuronów i cała biochemia organizmu działa z częstotliwościami w paśmie dźwiękowym i można po prostu wyemitować częstotliwości zmian neurologicznych i funkcji organizmu (…)
Rifat, kimkolwiek by nie był, dobrze wie o czym mówi. HAARP może nie tylko sterować pogodą, ale także powodować zwidy słuchowe. Ludzie mogą więc słyszeć „głos Boga”, co sądzę już niedługo zostanie wykorzystane, sądząc po ilości „objawień” i treści apokaliptycznych filmów wypuszczanych z Hollywoodu. Blue Beam nie jest fikcją, technologie są już gotowe do zastosowania. A ludzie prawie nic o tym nie wiedzą…
Tymczasem jednak wróćmy do lokalnego wykorzystania tychże technologii – do niszczenia niewygodnych osób. Oto co pisze korespondujący z dr Piotrem Beinem tajemniczy „Przypiekany”:
=============================================
Od jesieni ubiegłego 2012 roku jestem poddawany torturom psychicznym oraz fizycznym. Do tortur najprawdopodobniej wykorzystywane są mikrofale, fale ELF lub promieniowanie elektromagnetyczne innego rodzaju.
Dlaczego twierdzę, że to efekt np. mikrofalowania? Wskazują na to objawy. Opiszę większość:
  • słyszany nieprzerwanie od października 2012 dźwięk na pograniczu szumu i brzęczenia, porównywalny z tym, który słyszymy po wyjściu z koncertu lub po wybuchu; na początku mojego koszmaru był to dźwięk jednostajny, a od ok. 2 miesięcy coraz częściej jest modulowany, jak gdyby coś było dostrajane,
  • zawroty głowy,
  • regularne bóle głowy (górna i tylna część), poprzedzone nieprzyjemnym uczuciem rozpychania i „pełzającego” pieczenia; uczucie „po” jest porównywalne do obrzęku lub oparzenia mózgu, tudzież oparzenia wewnętrznej powierzchni czaszki,
  • upośledzenie smaku i węchu,
  • niespotykane u mnie wcześniej nagłe zmiany nastroju, nagłe przypływy ciepłej ekstazy w ciągu kilku minut zamieniające się w ataki niczym nie uzasadnionej agresji,
  • zawroty głowy,
  • zaburzenia widzenia,
  • zaburzenia koncentracji, mowy i równowagi,
  • luki w pamięci,
  • wspomniane wyżej uczucie „pełzającego” pieczenia w okolicy narządów takich, jak trzustka, wątroba, żołądek, po którym pojawia się biegunka; wyniki badania krwi i kału wskazują na to, że, moja trzustka nie pracuje jak należy (nietrawione tłuszcze, weglowodany itd.) – ktoś chce mnie poczęstować rakiem?,
  • utrata prawie 10 kg masy ciała,
  • pojawiające się nagle i nagle zanikające, piekące bóle mięśni, wszystkich (!) stawów jednocześnie.
Objawy występują w różnych kombinacjach, nigdy wszystkie w tym samym czasie.
Niedawne badania wykluczyły działanie substancji trujących.
Na wstępie użyłem określenia „tortury”. Uważam, że to co od ubiegłego roku mi sie przytrafia może być aktem zemsty faszystowsko-satanistycznego systemu. Naraziłem się bydlakom moją walką z propagatorami satanistycznego „new age” (nowy porządek światowy nie zostanie zaprowadzony bez jednej religii; lucyferiańskie „new age” jest jej zaczątkiem) w Polsce i Wlk. Brytanii. Walczyłem również ze scjentologią, która jak się okazuje ma wiele wspólnego z “new age”.
Publikując film nt. skutecznego lekarstwa antyrakowego (NaDCA) naraziłem się również mafii farmaceutycznej. Nie podobało im się to, że nie dopuszczałem dezinformacji i zastraszania w sekcji komentarzy. Dorobiłem się nawet artykułu na stronie niemieckiego szmatławca fakt.pl:http://www.fakt.pl/Lek-na-raka-Jest-lek-na-raka-ale-nikt-go-nie-chce,artykuly,190766,1.html
Przez długi czas mozna było pod nim znaleźć mnóstwo mylących komentrzy, mających na celu zniechęcenie ew. pacjentów; komentarze te zostały usunięte, gdy w maju 2013 usunięto moje filmy. Dodatkowo, dla zmylenia czytelnika, pod tytułem artykułu zamieszczono kadr z mojego innego tłumaczenia nt. witaminy D, co sugeruje odbiorcy, że to witamina jest tym lekarstwem „na raka”.
Niewykluczone, że to co się ze mną dzieje, jest wynikiem międzynarodowych nazistowskich eksperymentów, do których zostałem wybrany losowo i nie ma nic wspólnego z moją wcześniejszą działalnością.
Dodam, że cokolwiek na mnie działa, wywołuje np. dekoncentrację w kluczowych sytuacjach, np. w pracy. Jak gdyby ktoś wiedział dokładnie, kiedy uderzyć, by mnie zdyskredytować. Zastanawiam się nad tym, czy możliwe jest określenie moich czynności poprzez zdalne monitorowanie pracy mózgu?
Mam nadzieję, że doczytał Pan do końca, przejdę więc do prośby.
Proszę o pomoc w ustaleniu jakich dokładnie fal używa się do wywoływania opisanych objawów i jak się przed nimi bronić. Czy możliwe jest zastosowanie urządzenia, które rozproszy/zakłóci szkodliwe promnieniowanie?  Jak to możliwe, że gdy przebywam w większym gronie nikomu poza mną nie dzieje się krzywda?
W sieci można znaleźć na ten temat wiele sprzecznych informacji. Skala dezinformacji powinna sugerować, że coś jest na rzeczy, nawet jeśli założyć że zmyślam, bądź jestem chory psychicznie. Problem dotyczy setek, byc może już tysięcy osób katowanych w ten sposób na całym świacie.
Liczę na zrozumienie i na pańskie kontakty w świecie nauki.
Za okazaną pomoc będę Panu dozgonnie wdzięczny.
Dziękuję i pozdrawiam.
Przypiekany

20 comments to „Przypiekany” o torturach psychotronicznych

  • 27 lipca w Utrechcie odbędzie się spotkanie ofiar elektronicznego nękania, kontroli umysłu i zorganizowanego osaczania. Takich osób jest tysiące. Więcej informacji na holenderskiej stronie http://www.stopeg.com/
    Do ataków elektronicznych ostatnio najczęściej wykorzystuje się lasery światłowodowe. Jeżeli pan Przypiekany chciałby wiedzieć, dlaczego ktoś w tak bestialski sposób go torturuje, to odpowiedziałbym, że głównym tego powodem są pieniądze. Po prostu spore grono osób bardzo dobrze na tym zarabia. Jednocześnie realizuje się też i inne cele, z których jednym z najistotniejszych jest wyeliminowanie danego osobnika (Targeted Individual) ze społeczeństwa. Bardzo ważne jest też eksperymentowanie. Naukowcy zaangażowani w te projekty nękane osoby traktują jak zwierzątka doświadczalne. O tym, że ktoś staje się celem prześladowania decyduje komputer (sztuczna inteligencja). Po prostu ktoś zbiera punkty za różne swoje zachowania i kiedy ich uzbiera odpowiednio dużo, to zostaje on wciągnięty na listę osób, które należy zneutralizować. Za jakie zachowania można zebrać dużo punktów? No właśnie między innymi za krytykowanie firm farmaceutycznych, ujawnianie afer i oszustw, wysyłanie pism do mediów i instytucji rządowych, podkopywanie autorytetu rządu, sądów, prokuratur i policji. Jeżeli ktoś posiada jakieś niezwykłe uzdolnienia, jest bardzo inteligentny lub jest wynalazcą zagrażającym interesom ponadnarodowych koncernów, to też bardzo szybko może trafić na taką listę. Pan Przypiekany powinien się przygotować na to, że będzie też nękany przez policję, straż miejską, sądy, prokuratury i urzędników. Jednak te wszystkie instytucje zostały zapewne wprowadzone w błąd co do ewentualnych zagrożeń związanych z osobą tego pana. Tak właśnie działa ten system.
    • Piotr
      http://www.sherryshriner.com/sherry/strongholds.htm
      ” But in a physical sense, there are many of us daily who are suffering from ELF and other types of high tech weapon attacks. Don’t you take medicine to combat flues and illnesses? Orgone is a natural healer.”
      Atorka była poddawana podobnym atakom.
      Sugeruje zwrócić uwagę Pana „Przypiekanego” ,na ten właśnie materiał.
      • Piotr
        http://projectavalon.net/forum4/showthread.php?55023-Psychotronic-Weapons/page2
        Na tym forum ,dyskutujący o podobnym zagadnieniu też jedynie w orgonie upatrują skuteczną obronę.
        Dla tego tak zwalczana i ośmieszana z rozmaitych pozycji jest ta wiedza.
        • Piotr
          Tu drobna ilustracja zwalczania ale i namiary na cennego człowieka który ma doświadczenie w przeciwdziałaniu atakom psychotronicznym
          ———————————————————————————————————————————–
          # 1 08 sie 2012 16:29 Ethericresearch.com jest żywy i dobrze , wreszcie dostałem list od Hotwanger Manfred Austrii w moim koszu (obok hakerów NSA?) i powiedział mi, że on się dobrze i nadal chce prowadzić ethericresearch. com. Był zbyt zajęty gifting zrobić dużo w drodze eksperymentów, ale przerażające napaści doznał kilka lat temu udało się zniweczyć jego wysiłki na forum. Mnóstwo hacking, niektóre brudne stare czary / Radionics i inne środki są wykorzystywane, aby utrzymać ludzi z dala od tam, oczywiście, nic nowego do przodu rzędu orgonite Flingers ale nadal uciążliwe. Myślę, że to ten sam rodzaj zaawansowanej technologii czary, które jest używane do utrzymania prawie wszyscy patrząc na oczywistej wyższości globalnego Chin już teraz, a założę się, że jest dokładnie tak, jak Pekin, tajemnicze stare rolki łajno w Gobi i Triady chcą go . Jeśli masz interes w prowadzeniu eksperymentów; prawdziwy badań eteryczne i chciałbyś podzielić się z innymi swoją wysiłku mam nadzieję, że będziesz pisać swoje raporty na jego pokładzie. Hakerzy będą zapewne próbować zapobiec pocztę dotarcie do Manfred więc kiedy się z nim skontaktować za pośrednictwem tej strony internetowej, także CC do kogoś innego, najlepiej w innym kraju, do przekazania do niego. Drzewa te CC były bezcenne dla przejechaniu armii NSA / CIA i hakerami Brit Rat kanalizacyjne, którzy wydają się mnożą na każdym kontynencie teraz. Będziemy obniżyć tę Czwartą Rzeszę, oczywiście, ale w międzyczasie musimy komunikować się ze sobą bardziej swobodnie. Zawsze czułem, to było fajne, że Manfred jest w tym samym kraju, w którym dr Reich był z. note od Manfred zniknął z mojej skrzynki odbiorczej, a także nie było w moim koszu, więc nie jestem pewien, jaki adres e-mail dla niego pracuje. Spróbuj tego na teraz: vortexorgonit@gmx.at dowiemy się, jak rozwiązać ten szczur kanalizacji i problem czarów. Thx, Don
          # 2 13 sierpnia 2012 13:30 Re: Ethericresearch.com jest żywy i dobrze Manfred i są coraz hacked dużo. Jego poprzednia notatka zniknęła z mojej skrzynki pocztowej i folderu śmieci zanim zdążyłem odpowiedzieć, a mój list do niego również zniknął z jego skrzynki odbiorczej, ale po tym jak pisał wyżej oto co wysłał mnie: Dziękujemy za uwagi, Don! Vortexorgonit@gmx.atadres jest korzystne. Nie mniej spamu na ten jeden – przynajmniej do tej pory. On ethericresearch istnieje stała codziennie cytat z około 30 lub więcej fałszywych rejestracji. Jeśli ktoś, kto zarejestrował tam nie daj mi znać o tym w osobnym mailu, w tym rejestracja zostanie anulowana z fałszywych w trakcie cotygodniowych prac administratora. Dzięki za oferowanie również łącza dostawcy, ale w tej chwili nie ma nie trzeba za to. Jestem wysyłki mokrym orgone-cd na prywatnej życzenie i zamierzam zrobić pliki jak. Mp3 do pobrania za darmo. W tym przypadku związek będzie dobrze. Dam ci znać. Manfred
    • The costs are approx. € 17,50 per person. The meeting room is free, you pay for the lunch and drinks”.
      Hehehe… Holendrzy! – gdy chodzi o kasę – nigdy się nie zmieniają!
    • monitorpolski
      Z tymi licznikami to jest GRUUUBA sprawa. Nie dość, że są przekaźnikami informacji, to jeszcze ich radiacja w zakresie mikrofal może powodować ciężkie choroby. Dlatego należy za wszelką cenę uniezależniać się energetycznie, choćby przez zakup alternatora. Przepisy nie zabraniają używania alternatorów, w przeciwieństwie do własnych mini elektrowni.
    • Piotr
      Oto co pisze korespondujący z dr Piotrem Beinem tajemniczy „Przypiekany”:.
      Jak wynika z listu to Dr Evangelos Michelakis o którym można przeczytać wiele..
      https://www.google.pl/search?q=Dr+Evangelos+Michelakis&oe=UTF-8&ie=UTF-8&hl=pl&sa=N&tab=lw
      Nie sprawia wrażenia żartownisia.Mam nadzieję ,że moje sugestie zostaną mu przekazane,
  • Piotr
    ” Jak to możliwe, że gdy przebywam w większym gronie nikomu poza mną nie dzieje się krzywda?”
    Proszę mu napisać ,że broń psychortoniczna niejako „sprzężona” jest z działaniem demonicznym.To Wrogie byty duchowe uzyskują wzmocnienie ,czy też kierują energią w zależności od wariantu oddziaływań.Nasycenie orgonem terenu,i noszenie przy sobie orgonitu ,powinny uniemożliwić ataki.Sprawa wydaje się pilna proszę więc przekazać autorowi listu te informacje.
    Nośnikiem jest w sytuacji ataku DOR.Przy ochronie POR,a zwłaszcza nasyceniu nim otoczenia „operatorzy” po prostu wycofują się ,gdyż działa on na nich nazwijmy to „dusząco”.
  • ARTUR
    Obawiam się , że te wszystkie rzeczy można wyrzucić do kosza od razu po zakupie .Z praktyki mogę powiedzieć że jedynym sposobem ochrony domu i mieszkańców jest całkowite zawierzenie Bogu i prośby o wzmocnioną ochronę do anioła stróża . Zawierzenie Bogu musi być na zasadzie doświadczenia biblijnego Hioba i nie pomoże tutaj samo chodzenie do kościoła lecz wiara wewnętrzna . Jeśli już będziemy pewni , że dom i my sami zostaliśmy oczyszczeni z działania demonów to od razu wyczujemy kto z naszych znajomych jest pod ich wpływem , zaprośmy więc takiego człowieka do siebie , jeśli po pół godzinie zacznie się kręcić a po godzinie będzie chciał już iść to znaczy , że już jest w porządku , używajmy wtedy do wzmocnienia ochrony wody święconej lub innego atrybutu wg. swojej wiary .Nie próbujmy mówić komukolwiek poza rodziną że jest zarażony demonem , bo narazimy się jedynie na śmieszność a to i tak nic nie da gdyż człowiek ma wolną wolę i tak właściwie prawie każdy z opętanych jest zadowolony ze stanu w jakim jest i nie będzie go zmieniał ,mają swojego boga Mamona i nie będą utrudniać sobie życia .
    • Piotr
      Co do skuteczności modlitwy w przypadku opresji czysto demonicznej masz absolutną rację,tu jednak mamy do czynienia ze skojarzeniem dwóch czynników,demonicznego i technologii.Podobnie jest przy „fragmentacji” osobowości.Prowadzi się człowieka określonymi traumami do otwarcia na demona i wytwarza osobowości równoległe.Lucyferianie z obu tymi sprawami niestety wiążą się.Energia emanowana przez kryształy,wykorzystywane w orgonitach zdaje się być boską interwencją i remedium na zaistniałą sytuację,darem od Boga na te „ostateczne ” czasy.O kryształach i ich energii,stosowanej leczniczo. pisała już Św.Hildegarda z Bingen. Połączenie tego zjawiska wg wynalazków m.in Don Crofta,dale efekty zdumiewające. W pobliżu orgonitu ,osoba będąca pod wpływem złego ,zaczyna się wiercić ,i stata się opuścić teren.
      • ARTUR
        Nigdy nie używałem żadnych przedmiotów , przedmiot jak i komputer/ link poniżej / może być żródłem złego lub dobrego , interwencja duchowa i jej ochrona daje większą skuteczność i spokój niezależnie od miejsca pobytu , ochrona jest wszędzie i do końca życia o ile nie zejdzie się z drogi wiary i nie szkodzenia innym .
        • Piotr
          My nie dyskutujemy o Twoim braku problemów,tylko o problemach Pana który poprosił o pomoc.Przeczytaj jeszcze raz może wstępny materiał.Tam nie przedmioty są źródłem a energia wysyłana przez urządzenia zwane „bronią psychotroniczną” ,trafiająca jak pisze dziwnie precyzyjnie.Podaję mu wyjaśnienie,wprzęgnięcia przez lucyferian demonów do współpracy,jak im się w ich głupocie wydaje.
  • ARTUR
    http://wolnemedia.net/prawo/nsa-i-sztuczna-inteligencja-do-wykrywania-przed-zbrodni/ , sztuczna inteligencja może być żródłem dla sił paranormalnych .
  • experto
    agregatu?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz