niedziela, 30 marca 2014

Akcja Ciekawyyego na Monitor-polski.pl.

Dokumentacja.Akcja Ciekawyyego na Monitor-polski.pl.

 
 
 
 
 
 
1 Vote

  • Może zniknie mój blog,może zniknę i ja.Proszę życzliwych czytelników o skopiowanie tego materiału.Interwencje u Admina  bloga monitor-polski nie przyniosły efektu.
    Co chwila tracę dostęp do internetu.
    Zamieszczam korespondencję.
    Kim są ludzie którzy zgłaszali wirusa w pliku Ciekawyy nie wiem.Wiem ,że kopiując ten wątek ,też zostałem potraktowany wirusem.Jakoś się wybroniłem.Nie wykluczam,ze cała sytuacja została wyprodukowana przez “zespół” monitora,by mnie oczernić i zaatakować,za kierunek jaki prezentuję na swoim blogu.Odpowiedzi są w komputerze Admina bloga Monitor-polski.pl
    Ciekawyyy
    Alfikdoremi podałem Ci Zenorczyku na dłoni adres i kontakt
    dodatkowo dowiedziałem się iż Naczelny jest silnie zaburzonym
    w relacjach z otoczeniem (liczne noty w danych policji Bydgszcz)
    i jak pisałem, czekam do poniedziałku rano na przeprosiny oraz usunięcie pomówień z internetowej bełkotni zenorskiej z użytymi słowami Ciekawyyy, Monitor Polski, Vismaya oraz Peryskop.
    Nie będzie wspomnianych j/w to pozwany Naczelny Zenor będzie na swój koszt grzał na rozprawę do mego miejsca zamieszkania, wówczas Sąd nakaże mu usunąć swój krasomówczy bełkot.
    Do pozwu dołączę oświadczenie Dominikańskiego Ośrodka Informacji o Nowych Ruchach Religijnych i Sektach byli kilkakrotnie już informowani o działalności ,,misyjnej” Marszanda.
    Być może że Sąd nakaże również zamknąć sekciarską Zenorę definitywnie i taki będzie finał pozornie niewinnych igraszek zaburzonego trolla na wszelkich forach a parę już ich było i każdy z ich właścicieli chętnie dostarczy mi swe oświadczenia oceny działalności świętego trolla.
    Zenory do nory :D

  • Ciekawyyy
    Co trzeci wpis na blogu (nawet te biblijne) to ruskich agentów Monitor ściąga ich nie tylko treścią bo i metodą Kaszpirowskiego Tylko czekać jak do Monitora przyjedzie żandarmeria wojskowa, wynajmą prostytutki one ukarzą go jak Muzyczkę Tak się skończy , wojna to nie żarty. [link usunąłem,jak i następy,po przyznaniu przez Ciekawego że zawierają wirusy(zen)_] Muzyczko nie zapłacił za usługi panią lekkich obyczajów a ciężkich obcasów , dlatego tak skończył [link usunąłem,po przyznaniu przez Ciekawego że zawierają wirusy(zen)Szczegóły przyznania tutaj:] http://zenobiuszjuz.wordpress.com/2014/03/25/mord-polityczny-na-przywodcy-prawego-sektora-aleksandrze-muzyczko/comment-page-1/#comment-13802

Kim jest Ciekawyyy czyli próba zastraszenie blogera.

4 Votes
Ciekawyyy 27 marca 2014 at 14:28 · Odpowiedz Zenor smaruje na łamach pomówieniami przy nich niejaki Alfik skarzy sie na jakiegoś ciekawskiego pada odnośnik http://niezalezna.pl/53296-pokretne-tlumaczenia-kresypl-swiezo-zatrudniona-osoba-pierwszy-raz-miala-dyzur?page=1 tam już Alfika nie ma w komentarzach lecz za to jest niejaki polandleaks pisze tekst pod tytułem ((((( Następna Tuba rosyjskich służb specjalnych to monitor-polski.pl )))) niżej krzyh pisze ((( to jakieś maniackie towarzystwo – wszędzie widzą samych Żydów :)– przyjęło się takich nazywać moczarowcami – od towarzysza Moczara który miał tą samą przypadłość :) )))) Zenora nie wymazała pomówień o mnie w poniedziałek rozpoczynam walkę w kisielu Zenor przeprosi i usunie pomówienia mnie oraz M.P. jesli nie będzie sprawa sądowa grzywna i zamkniecie Zenory.http://www.monitor-polski.pl/ludobojczy-charakter-prywatyzacji/comment-page-1/#comment-149672 Ciekawyyy 27 marca 2014 at 16:01 Powiadom naczelnego maga Zenory Art. 216. kodeksu karnego § 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą (( środków masowego komunikowania )), podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku. § 4. W razie skazania za przestępstwo określone w § 2 sąd może orzec nawiązkę na rzecz pokrzywdzonego, Polskiego Czerwonego Krzyża albo na inny cel społeczny wskazany przez pokrzywdzonego np. Fundacje ofiar księży pedofilów. § 5. Ściganie odbywa się z oskarżenia prywatnego.(DzU z 1999 r. nr 88, poz. 553 ze zm.) W sprawach o ochronę dóbr osobistych poszkodowany sam musi ustalić personalia osoby, którą chce pozwać tak że walka w kisielu się zacznie jeśli na łamach Zenory nie znikną wpisy jej administratora uwłaczające godności mej osoby fizycznej pisującej tu na blogu M.P. pod nickiem Ciekawyyy oskarżające mnie (pośrednio wiarygodność M.P.) jakobym tu na Monitorze Polskim podawał odnośniki do innej strony internetowej z plikami fotografii cyfrowej formatu jpg. w efekcie uszkadzające karty sieciowe / modemy oraz destabilizujące systemy operacyjne rzekomych ofiar użytkowników tego blogu t/j : Janek 46 oraz Monia MBB . Tak więc znając już administratora/właściciela Zenory skieruje żądanie o usunięcie pomówień drogą mailową , jest arogancki pusty i rzekomo był prokuratorem, przekonamy się cóż acz za kauzyperda i jak bronić sam się potrafi przed bezpodstawnymi oskarżeniami jego autorstwa. Art. 488 kodeks postępowania karnego § 1. Policja na żądanie pokrzywdzonego przyjmuje ustną lub pisemną skargę i w razie potrzeby zabezpiecza dowody, po czym przesyła skargę do właściwego sądu. To smutni panowie z W.ds P.G otrzymają na piśmie co jak gdzie kiedy i kto, wówczas powiadomią Sąd mego miejsca zamieszkania i tylko ewentualnie pozwanego – to kwestia interpretacji treści żądania i jego uzasadnienia – służbowo prowadzę całodobowe dyżury one nie pozwalają mi na włóczęgi po Sądach miejsca instalacji Zenory.. § 2. Na polecenie sądu policja dokonuje określonych przez sąd czynności dowodowych, po czym ich wyniki przekazuje sądowi.(DzU z 1999 r. nr 89, poz. 555 ze zm.) później smutni panowie zabezpieczą dowody , ze spalonym modemem i kartą sieciową włącznie + gadżety proxy zenorczyków :D i tylko Bozia wie co jeszcze się znajdzie w świętych zasobach bogobojnego, po za świństwami podrzucanymi rzekomo tylko tu na blogu M.P. Bogobojni z Zenory radziłbym format C: bo obsceniczne stronki młodzieżowe zostawiają nie tylko cocies czy ślad w historii . Pan T. Ki administrator Zenory pewnie posiada samochodzik i drobne 1000 zł na dojazdy z Bydgoszczy do Sądu mego miejsca zamieszkania , bo skoro bezkarnie paplę się jęzorem to i na nie przewidziane wydatki powinno się z Zentrolli coś otrzymać , chyba że wierni nie zawiodą w potrzebie – już widzę tą okołokatolicką solidarność zjednanych w Bozi jedynej :D Czekam Zenorzaści na oczyszczenie łam waszej mrocznej Zenory z pomówień mojej osoby (nick Ciekawyyy) oraz blogu M.P w przeciwnym razie w najbliższy poniedziałek rozpocznie się walka w kisielu a w jej finale Zenora padnie niczym mury Jerycho od jęku Zenoczyrków rażonych gromem wymiaru sprawiedliwości a gaszonych pianą z kisielu. O wysokości kwoty nawiązki orzeczonej przez Sąd z mocy Art. 216. § 4. na rzecz Fundacji ofiar księży pedofilów nie przesądzam ta zależeć będzie od oceny Sądu. W pozwie wnioskował będę o skromne 10 tysięcy zł – to grosze dla tak ważnej społecznie pomocy ofiarom zboczeńców , bo nie tylko dotyk może boleć słowa również – wyrok was tego nauczy fałszywe zenorskie żmije.http://www.monitor-polski.pl/ludobojczy-charakter-prywatyzacji/comment-page-1/#comment-149683

Sprawa zainteresuje nielicznych ale warto ją odnotować,gdyby znowu zniknął mój blog.Niejaki Ciekawyy@nie wykluczone że tożsamy z Peryskop@ na co wskazuje używane słownictwo,mania “gwiazdkowa”, czas występowania na blogu i zwykle działanie w parze z Vismaya@po swojej akcji z zawirusowanym plikiem ,odwraca kota ogonem jednocześnie publicznie grożąc donosem przeciw mojemu blogowi jakobym zajmował się pedofilskimi materiałami.Ciekawy jest ze wszech miar kontekst całej tej sytuacji. Więcej o sytuacji:

Zenobiusz:

Ten psychopata naprawdę przesadzi,i stracę cierpliwość.

5 wiadomości

zenobiusz <swentol@gmail.com>29 marca 2014 02:31
Do: Marek Podlecki <monitorpolski@yahoo.com>
Szczuje kogoś na moje wnuki.
To się może przykro skończyć.
Ciekawyyy
Również przeglądałem posty i znalazłem siedzibę innych wyznawców czegoś innego https://maps.google.pl/maps?hl=pl&q=bydgoszcz+ul+glinki+119/145

zenobiusz <swentol@gmail.com>29 marca 2014 02:49
Do: Marek Podlecki <monitorpolski@yahoo.com>
Alfikdoremi
Jak wygrać z wrogiem który nie chce się ujawnić? takie pytanie stawia CIA wydajac kolejne miliardy na walke z terroryzmem
6 Głosy
W dniu 29 marca 2014 02:31 użytkownik zenobiusz <swentol@gmail.com> napisał:
[Ukryto cytowany tekst]

zenobiusz <swentol@gmail.com>29 marca 2014 14:44
Do: Marek Podlecki <monitorpolski@yahoo.com>
Alfikdoremi
Jeszcze są do przejrzenia zaległe posty , kazdy kto tu popierał Putina do wyznawca i uczeń diabla, apage Satanas http://www.fakt.pl/ks-isakowicz-zaleski-putin-to-diabel,artykuly,452619,1.html
15 Głosy
W dniu 29 marca 2014 02:49 użytkownik zenobiusz <swentol@gmail.com> napisał:
[Ukryto cytowany tekst]

zenobiusz <swentol@gmail.com>29 marca 2014 14:46
Do: Marek Podlecki <monitorpolski@yahoo.com>
Rozumiem ,że to jest twoja odpowiedź.
Nie mam nic wspólnego z Alfikdoremi,i świetnie o tym wiesz.
Pozwalasz szczuć na mnie ,czort wie kogo..
Udokumentowałem to sobie.
W dniu 29 marca 2014 14:44 użytkownik zenobiusz <swentol@gmail.com> napisał:
[Ukryto cytowany tekst]

zenobiusz <swentol@gmail.com>29 marca 2014 21:07
Do: Marek Podlecki <monitorpolski@yahoo.com>
Przykro mi ale jesteś odpowiedzialny osobiście za te brednie.
Osobiście też poniesiesz ich konsekwencje.
Ciekawyyy
Alfikdoremi podałem Ci Zenorczyku na dłoni adres i kontakt dodatkowo dowiedziałem się iż Naczelny jest silnie zaburzonym w relacjach z otoczeniem (liczne noty w danych policji Bydgszcz) i jak pisałem, czekam do poniedziałku rano na przeprosiny oraz usunięcie pomówień z internetowej bełkotni zenorskiej z użytymi słowami Ciekawyyy, Monitor Polski, Vismaya oraz Peryskop. Nie będzie wspomnianych j/w to pozwany Naczelny Zenor będzie na swój koszt grzał na rozprawę do mego miejsca zamieszkania, wówczas Sąd nakaże mu usunąć swój krasomówczy bełkot. Do pozwu dołączę oświadczenie Dominikańskiego Ośrodka Informacji o Nowych Ruchach Religijnych i Sektach byli kilkakrotnie już informowani o działalności ,,misyjnej” Marszanda. Być może że Sąd nakaże również zamknąć sekciarską Zenorę definitywnie i taki będzie finał pozornie niewinnych igraszek zaburzonego trolla na wszelkich forach a parę już ich było i każdy z ich właścicieli chętnie dostarczy mi swe oświadczenia oceny działalności świętego trolla. Zenory do nory :D
About these ads
Occasionally, some of your visitors may see an advertisement here.
Ten wpis został opublikowany w kategorii imperium złaZwodziciele i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika. Edytuj

5 odpowiedzi na „Dokumentacja.Akcja Ciekawyyego na Monitor-polski.pl.

  1. zenobiusz pisze:
    monitorpolski
    29 marca 2014 at 20:37 · Odpowiedz
    Sądzę, że może w tym być dużo prawdy. Muzyczkę zlikwidowali swoi, bo był niezależny i butny. Puszczenie filmu z nim w YouTube mogł być jednak prowokacją mającą na celu zdyskredytowanie go przed zabiciem. Nikt nie będzie żałował jakiegoś sadomaschisty – „nawet dobrze, że go odstrzelono” mówi się… Poza tym nie zapominajmy co mówił o żydach.
    http://www.monitor-polski.pl/co-nam-przygotowuja-slowianscy-bracia-zza-sanu-dr-marek-glogoczowski/comment-page-1/#comment-150040
    • zenobiusz pisze:
      Ciekawa wypowiedź ,skoro zważymy ,że brał udział w zyskredytowaniu Muzyczki na swoim blogu ,na co zwrócono mu uwagę,i co wywołało atak…na mnie,który właśnie nabiera formy dyskredytowania mojej osoby.
      http://www.monitor-polski.pl/co-nam-przygotowuja-slowianscy-bracia-zza-sanu-dr-marek-glogoczowski/comment-page-1/#comment-150051
      Ciekawyyy
      29 marca 2014 at 19:29 · Odpowiedz
      Alfikdoremi podałem Ci Zenorczyku na dłoni adres i kontakt
      dodatkowo dowiedziałem się iż Naczelny jest silnie zaburzonym
      w relacjach z otoczeniem (liczne noty w danych policji Bydgszcz)
      i jak pisałem, czekam do poniedziałku rano na przeprosiny oraz usunięcie pomówień z internetowej bełkotni zenorskiej z użytymi słowami Ciekawyyy, Monitor Polski, Vismaya oraz Peryskop.
      Nie będzie wspomnianych j/w to pozwany Naczelny Zenor będzie na swój koszt grzał na rozprawę do mego miejsca zamieszkania, wówczas Sąd nakaże mu usunąć swój krasomówczy bełkot.
      Do pozwu dołączę oświadczenie Dominikańskiego Ośrodka Informacji o Nowych Ruchach Religijnych i Sektach byli kilkakrotnie już informowani o działalności ,,misyjnej” Marszanda.
      Być może że Sąd nakaże również zamknąć sekciarską Zenorę definitywnie i taki będzie finał pozornie niewinnych igraszek zaburzonego trolla na wszelkich forach a parę już ich było i każdy z ich właścicieli chętnie dostarczy mi swe oświadczenia oceny działalności świętego trolla.
      Zenory do nory
       :D
      Alfikdoremi
      29 marca 2014 at 21:22
      Sluchaj pajacu , jak tu bedziesz wystepowal z prawdziwego imienia i nazwiska to bedziesz wtedy sobie mogl zakladac sprawy , poczytaj sobie ustawy prasowe. oprocz tego nie wiem o czym bredzisz , za bardzo …nie wiem kim jest Zanora , i gdzie mieszka mnie tez nie interesuje bo mieszkam za oceanem , wiec tez nie przylece tu za 1400 dolarow aby szkac w bydgosczy zanora jakiegos trollu
      monitorpolski
      29 marca 2014 at 22:38
      A ty zanim coś puścisz anonimowego i szkodliwego, to najpierw pomyśl. Czy taki blog jak ten może być pozostawiony w spokoju?Ja nie jestem anonimem i w każdej chwili mogę pojechać do USA. Miałem tam kilka spraw prowadzonych, w sumie pozwano mnie na ok 300 mln dolarów, wszystko to trwało 10 lat, w końcu ta żydowska banda musiała odpuścić.
      Założono mi natomiast sprawę karną tutaj, którą dzięki pomocy uczciwych Polaków jak m.in. Józef Bizoń i grupa Jerzego Jachnika, wygrałem. Tamci już byli pewni, że mnie ukatrupią w pierdlu, nawet o tym głośno mówili, na co mam świadków.
      Gawronski Rafzen
      29 marca 2014 at 21:48
      Ciekawyyy scenariusz na reportaż.
      Vismaya
      29 marca 2014 at 22:09
      Ciekawyyy,
      ja mogę dołączyć ci całą książkę,
      ten jegomość nęka mnie od 2010,
      wystarczy na nie jedno oświadczenie …
      trudno zliczyć ile bredni i zniewag wysmarował już pod moim adresem.
  2. zenobiusz pisze:
    orlik
    29 marca 2014 at 23:08
    monitorpolski: Mi żyd założył sprawę z pomocą swojego prawnika z rodziny i reszty spokrewienców, którzy go wspierają na ponad 30 tys zł. Popytałem wielu radców prawnych, adwokatów, to się dziwili czemu tak się na mnie uwziął, bo sparawa jest warta nie więcej niż 1000zł. Inny radca prawny nawet powiedział, że na jego miejscu odpuścił by taką sprawę. Nawet Policja zauważyła że ten koleś jest jakiś dziwny, to oskarżył prokuraturę, że nie toczy się sprawa po jego myśli i zatargał mnie do sądu. Niestety reszta nie wie że za nim stoi cała mafia tego syjonistycznego żydostwa.
    Zauważyłem również że chyba te droniki, są wyposażone w fałszywy BTS wymusza brak szyfrowania połączeń, korzystając z tego, iż większość telefonów komórkowch w żaden sposób nie sygnalizuje swojemu właścicielowi, że podłączyło się do sieci GSM bez szyfrowania. Nagle znacząco mi się pojawił lepszy sygnał, sama transmisja danych w telefonie zapiernicza jak szalona, w okół nie postawili żadnej nowej anteny. Sprawdziłem nazwy poprzednie BTS-ów w telefonie i teraz są nazwy nadajnika BTS zupełnie inne niż poprzednie kiedyś co zapisane były w telefonie. To są małe urządzenia więc moga być umieszczone w tych latających dronikach lub gdzieś w otoczeniu.
    http://niebezpiecznik.pl/symantec/podslugiwanie-telefonow-komorkowych-czyli-imsi-catcher-w-akcji/
    Nie mogę zrozumieć jak tacy zdrajcy ludzi Polskich mogą się z dumą nazywać Polakami, skoro sprzedają nas obcym władzom i przesladują we własnym kraju. Żebym to tylko ja zauważył i parę osób że tak się dzieje, to by można powiedzieć, że to nieprawda, ale ludzie w całej Polsce to już widzą, te antypolskie zagrywki prywatnych firm i korporacji.
    Oceń to (1 Głosuj)
    monitorpolski
    29 marca 2014 at 23:33
    Sądzę, że niedługo będziemy obserwować finał. Pamiętaj, że nie tylko my mamy oczy otwarte.
    orlik
    29 marca 2014 at 23:39
    Już nie mogę się doczekać tego finału.
    Rodzimy się po to żeby żyć, żyjemy by potem umierać.

    http://www.monitor-polski.pl/co-nam-przygotowuja-slowianscy-bracia-zza-sanu-dr-marek-glogoczowski/comment-page-1/#comment-150058
    Na brednie i oczekiwania najwyraźniej zagubionego młodzieńca ,taka droga , wskazywana jest przez zespół
    prowadzący blog.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz