poniedziałek, 15 października 2018

Pierwsze obiekty które zwróciły moją uwagę Nasi przodkowie wychodzą z mroku...

 Nie jestem dobrym fotografem ,mam jednak nadzieję że się poprawię.
W przebiegu badań powierzchniowych zebrałem kilkaset przykładów niewątpliwie drobnej rzeźby
w terenie zaś zlokalizowałem obiekty i kilkutonowe.Cóż tu mamy mamuty ,juz jest ich prawie 100,ludzkie twarze,twarze rzekomych stadiów "przedludzkich",konie ,kaczki i wizerunki kobiet.i dzieciZwraca uwagę brak wizerunków tłustych nagich niewiast zwanych "Venus" .Tu kobiety są fantazyjnie ubrane.Widocznie pozycja kobiet była u nas inna niż w Niemczech i na innych terenach gdzie nagość i kult falliczny były ewidentne.U nas tego nie było,nawet wtedy gdy ciepło w nocy znajdowano śpiąc w cieple śpiącego obok mamuta.Jest to udokumentowane w rzeźbach.Tyle na gorąco jako sygnalizacja zagadnienia.



















Niektóre obiekty w terenie nie dają się sfotografować wysyłając "aurę" jak na ostatnim zdjęciu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz