poniedziałek, 27 stycznia 2014

Reakcje na zamknięcie bloga Zenobiusza i okoliczności tegoż.

00:49
  • Wizja
    Uwaga , informacja : BLOG ZE..NO..BIUSZA SKASOWANY , nie istnieje.
    Ocena komentarza
    Rating: 0.0/8 (0 votes cast)
  • Wizja
    Skasowany któryś już raz .Ciekawostka ?!
    Ocena komentarza
    Rating: 0.0/8 (0 votes cast)
  • dux
    A dlaczego? ktos mu kasuje – tzn. obsługa serwera?
    A ma kopie?
    Ocena komentarza
    Rating: 0.0/8 (0 votes cast)
  • Szatan
    To moje dzieło !
    Ocena komentarza
    Rating: 8.0/8 (1 vote cast)
  • Wizja
    Skasowali po raz trzeci ,spróbuj wejść na jego stronę to będziesz rozumiał .
    Ocena komentarza


Poniżej wersja z godz 04:24 Prawda że ciekawa ta zmiana ??
(zen)




http://www.monitor-polski.pl/syjonisci-probuja-przejac-ukraine-dyskusja/comment-page-2/#comment-137342
  • Wizja
    Uwaga , informacja : BLOG ZE..NO..BIUSZA SKASOWANY , nie istnieje.
    Ocena komentarza
    Rating: 3.3/8 (3 votes cast)
  • Wizja
    Skasowany któryś już raz .Ciekawostka ?!
    Ocena komentarza
    Rating: 3.3/8 (3 votes cast)
  • Szatan
    To moje dzieło !
    Ocena komentarza
    Rating: 5.7/8 (3 votes cast)
  • Wizja
    Skasowali po raz trzeci ,spróbuj wejść na jego stronę to będziesz rozumiał .
    Ocena komentarza
    Rating: 3.3/8 (3 votes cast)
  • Peryskop
    Kolejny rodzinny lansik ?
    A jeśli przypadkiem rzeczywiście zamknęli, to czebało wczoraj jajakobyłemu biustowi zenory pilnować zamiast tu robić desanty na małoPolskiego.





139 thoughts on “Znany opozycyjny bloger aresztowany?

  1. Wszystko jest bardzo dziwne – przesłał tylko do Zenobiusza ostatnie zdanie przed zamknięciem strony. Trochę to dziwne, ale może jeszcze się coś wyjaśni?
    Pisałem do Mizi wczoraj, że kilka razy miałem problem z wejściem na Blog,
    śmiałem się, że jest na PO-dglądzie ;)
    Może robił coś więcej, bo w takim razie wszystkie prawie blogi PO-winny być zamknięte.
    POLITYCY z lewa i prawa mają mokre gacie – boją się rewolty, Polska powinna jeszcze przed Ukrainą zacząć, teraz na zasadzie domina ruszy oni dobrze o tym wiedzą, grają na czas,
    bo każdy Mizia przyczyniał się do szybszego obrotu spraw.
    Trzymaj się Mizia nasz Bohaterze.
      • Wszystkich nie zamkną, lawina ruszyła. Szubrawcy kończą zawsze tak samo: spiski i konspiracje które oni zapoczątkowują, powodują, że boją oni się nawet swojego cienia na chodniku. Vide: dzieje ZSRR. Zło zawsze wraca, często nawet 10x mocniej.
  2. z tego co mi wiadomo ktoś dostał szału za organizowanie ulicznego protestu w Rzeszowie i Lublinie i ta sprawa smartfonów 16 000 sztuk , znikło wydarzenie miziaforum z fejsa współorganizatorami mieli być Ukraińcy i Słowacy
  3. Jarku, Zenobiuszu i inni, którzy macie Blogi zarejestrowane na WordPress’ie
    Jeśli jest prawdą, że nawet zamknęli Mu konto na pejsbooku, to musiała ruszyć machina
    politycznej wojny a wraz z nią zaangażowanych jest wiele ‘firm’ politcznej poprawności, może to wszystko szczególnie przez zbiórką knesejmu na naszym! Wawelu?
    Czytaliście Wasze prawa i obowiązki wg. Wordprr – czy Miziak jawnie naruszył jakieś prawa?
    Bardzo mnie to interesuje, bo kiedyś ktoś powiedział, że zamknięcie nie jest takie łatwe.
    Kilka dni temu zamknęli Blog Edgier25 – też nie wiadomo za co?
    • Blog mizi nie został zamknięty. Został ustawiony jako “prywatny” czyli na hasło. A jaka była tego przyczyna – wiem tyle, co Wy, z jego komci wczorajszych.
      • Wy tam blogerzy jesteście w bliższej komitywie sprawdźcie czy ten Blog Edgier25 – admin też nie siedzi bo z tego co widziałem był z miziaforum w dobrych bliskich relacjach , myślę ze zacznie się trzepanie osób które z nimi meilowały a po za tym chyba powinniście wszcząć jakiś alarm , co chcecie żeby was wszystkich pojedynczo powyłuskiwali ??
        Ludzie obudźcie się tylko razem wam nic nie zrobią , zróbcie choć raz wspólny ruch i użytek z tych waszych stron internetowych .
    • Odpowiedź masz tu , Ukraińcy prawie już wygrali , jakimi metodami takimi jak miziak lansował za mordę i bez dyskusji , oni już maja sensowne propozycje a my mglistą szansę na stołki europoselskie dla R.N i po co 100 00 ludzi wychodzi w Warszawie przez 3 lata 11 dla europoselskich posad ? Ukraińcy dzięki odwadze maja już propozycje premier i wicepremier a co może europoseł , szkoda tego mizi na was Polaków szkoda
      http://www.tvn24.pl/janukowycz-zaproponowal-jaceniukowi-teke-premiera-kliczce-wicepremiera,391125,s.html
      idę bo krew mnie zaleje
    • Do Zenobiusza – proszę usunąć mój komentarz/komentarze – nie zezwalam na żadne kopiowanie, powielanie ich i publikację na Pańskim blogu .
      • To jest kradzież własności intelektualnej, Anina. Można iść z tym do sądu i bydgoski resortowy łazęga zapłaci Ci odszkodowanie. Takie jest prawo, panie zenobiusz!
          • Lawina już ruszyła:
            Jarek Kefir pisze:
            Twój komentarz oczekuje na moderację.
            Styczeń 26, 2014 o 19:48
            0
            0
            Rate This
            Jeszcze jedno, panie Kisiel. STANOWCZO ŻĄDAM usunięcia wszystkich moich komentarzy skopiowanych na twój blog. Jest to moja WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA chroniona prawem – jest klauzula na moim blogu o tym.
            Daję ci 48 godzin na to, w przeciwnym wypadku, spotkamy się w sądzie polskim, twarzą w twarz.
        • O dokładnie Kefirze :)
          .Dziękuję .
          I doradzić mogę jedno nie pisać tam , olać i pozostawić samemu sobie.
          Nigdy tam nie komentowałam , próbowałam poczytać ,ale też jakieś bzdety to były więc olałam .
          Nie uwierzyłam też w ten news ,że Mizia tam mu coś wysłał – choć u Mizi byłam bardzo krótko ( tydzień chyba jak blog został zakłódkowan)y – bo czytałam akurat jeden artykuł Mizi o Zenobiuszu .
          Nie komentuję tam i nie życzę sobie umieszczania moich wypowiedzi na tamtym nieznanym mi zresztą blogu .
          Jak jest coś bez sensu ,szkodliwe czy chore to trzymamy się od tego z daleka – taka chyba w życiu jest prosta zasada.
  4. Prewencja to zapobieganie złym zjawiskom i zagrożeniom przez usuwanie ich przyczyn. Co to oznacza?
    Oznacza to, że państwo, żeby zapobiec przestępstwu (lub czemuś co urzędnicy uznają za „złe zjawisko”) kontroluje obywateli. Kontrola ta może się objawiać jako inwigilacja (monitoring, podsłuchy), jako wszelkiego rodzaju regulacje, jako wizyty w naszych domach urzędników sprawdzających czy przypadkiem nie zrobiliśmy czegoś złego. Zero prywatności. Totalny brak wolności.
    To wszystko w imię „bezpieczeństwa”. Państwo, żeby rzekomo obronić nas przed przestępcami samo dokonuje na nas przestępstwa. Czy prewencja jest w jakikolwiek sposób dopuszczalna?
    Nie ma żadnego usprawiedliwienia dla ograniczania wolności przez państwo (czy kogokolwiek innego)! Nawet jeśli robi to w imię bezpieczeństwa. Wolność można zabrać tylko i wyłącznie PO dokonaniu przestępstwa. W świecie wolnościowym każdy obywatel ma być traktowany jak niewinny dopóki nie udowodni mu się wyrządzenia komuś krzywdy
    http://blogwolnosciowca.salon24.pl/466402,czym-jest-prewencja
  5. Ale was wpuszczają w maliny robią z was wała miziaforum to kolaborant i prowokator w dodatku dosyć agresywny jak każdy parch.Juz listopadzie pluł na Polaków bo miał zlikwidować ta swoja szmatę ,to kompletny prostak i analfabeta nawet przekleństwa pisze z błędami,no i później się zadekował a teraz odchodzi z honorami, no nie mogę!!! . Ale wymyślili coś lepszego w stylu żydowskim zrobili z niego bohatera typu bolek vel wałęsa kohne.Oj niczego ludziska sie nie uczycie ,na mizie miałam oko od dawna a nawet doszło do zdemaskowania go (szybko wyciął dyskusje) źle się wyraziłam o jego idolu p.ikonowiczu/Dawid Goldsmith – zostałam dosyć poważnie zbluzgana za to

    Jarek już wiem dlaczego wydawałeś mi się kontrowersyjny!
    • No nie teraz kefir następny w kolejce do likwidacji ?
      atak na “umarłego’ jako argument do pogrążania kefira żałosna sztuczka , to chyba jakas szersza akcja.
      wszyscy wiedzą że mizia pisał o Ikonowiczu tylko dla tego że nikt inny nie broni Polaków przed eksmisjami w Warszawie nawet bohaterów odznaczonych za udział w powstaniu AK owców , gdzie byli prawicowi działacze jak wyrzucała hgw z mieszkań AK owców gdzie byli tylko mizia pisał , wy sie opamiętajcie bo ten mizia był z was najbardziej szczery i prawdziwy .
      Bawcie się dalej rozdziobią was …
      ŻEGNAM wszystkich ..
      • To są typowe komentarze tzw. “prawdziwków”, którzy wszystkich wokół uważają za żydów, oprócz siebie, rzecz jasna. Typowe paranoja dla prawicy. Zuza należy do jednych z nich.
        • Kefirze Polskie ‘elity’ sa tego zywym przykladem o czym piszesz.Znajdz,poczytaj a dowiesz sie ile jest tych farbowanych lisow.
      • marysia – reaktywacja!-ot wredny i żałosny twór!
        ,,Juz listopadzie pluł na Polaków bo miał zlikwidować ta swoja szmatę ,to kompletny prostak i analfabeta nawet przekleństwa pisze z błędami,no i później się zadekował a teraz odchodzi z honorami, no nie mogę!!! ”
        Hahahaha!!! – w d… była i g.. widziała!,jak myśmy już na grypie w 2009 zaczynali w czasach świniaka i stamtąd się znamy. Komu chcesz się ty sz… przypodobać szkalując Mizie!? Spier… gdzie indziej robić te ,,swoje ,chore eksperymenty”! Zniknij stąd ,po prostu stąd zniknij ! Rzygam już po czytaniu tych twoich głupiomądrych wypocin!
        • ket – sugerujesz, że Zuza to Marysia po reaktywacji?
          Uważam, że nie, bo Marysia nie używa znaków diaktrycznych, chyba nie ma polskiej klawiatury?!
          Kilka różnic jeszcze by się znalazło ;)
          • Domniemam,bowiem sama się u Mizi chwaliła,ze pod takim ,,Lalka Zuza’ nikiem pisywała .Czyżby przypadkowa zbieżność imion-trochę wątpię. Brak polskiej klawiatury problemem nie jest mając tłumacza Google.Myślę,że tą wątpliwość mógłby rozwiać Jarek . Jeśli się mylę,to wejdę pod stół i odszczekam.
          • Marysia ( nik) nie ma nic wspolnego z Zuza.Nie bardzo wiem,czemu to dochodzenie robicie.O co chodzi z ta jakas Zuza?.
    • Niejaka “Zuza” ma maila: “mailing*** ” (gdzie: *** = ciąg liczb, nie mogę ich podać ze względu na obowiązujące prawo).
      Ten sam adres – mailing*** ma autor bloga:
      Tak więc mamy transwestytę – koncesjonowanego antysemitę, roszczącego sobie prawo do oceniania kto jest Polakiem a kto nie.
      • Jarku-hm…-jest dylemat-bo jeśli to ta sama osoba,to lepiej dla wszystkich byłoby wiedzieć na 100% ,co by przez próg byle kogo nie wpuszczać do siebie,bo takie to to się panoszy,potem pójdzie i smród po sobie zostawi.
      • Zuza.Nawet nie wiem ,kto to jest.Robcie sobie to dochodzenie.Zaden trawestyta.Pisalam o kradziezy adresow mailowych u Mizi.Na Polakow nie pluje i antysemita tez nie jestem.A kto sie bawi i podszywa tego tez nie wiem.Ty tez Kefir mnie blokowales.Potem cos skrobalam u Mizi.Mizia sam pisal o tum,zeby jakis tam tekst napisac.W ten w sposob powstal tekst o Zuzi.Taki satyryczny oparty w duzej mierze na tym ,co w sieci..I tyle.Kto czego uzywa tego nie wiem.Wiem,ze mozna sie poslugiwac roznosciami.Nie przez przypadek dalam ogloszenie u Mizi ,ze ktos sie brzydlko bawi w kradziez adresow mailowych i rozsyla jakies dziwne rzeczy w jezyku niemieckim.Jesli bedzie potrzeba to dojde do tego,kto to zrobil.Wielonikowosc o niczym nie swiadczy.Wiele osob posluguje sie wieloma nikami.
        • Witaj Marysiu – spokojnie bo atmosfera i tak jest napięta.
          Dochodzenie jest, bo w naszym kraju sami prawnicy, lekarze i rolnicy ;)
          Z Filipa trochę beki, ale to nic takiego.
          Dzięki, że napisałaś – że nie jesteśmy parą ;) skąd to wszystkim do głowy przychodzi?
          Czy już nie można kilka zdań w miłym tonie napisać – sami spiskowcy, to choroba zawodowa ;)
          Dziś taki dzień dziwny u Zena mnie zaatakowało małżeństwo z Wizją, ten sam temat co rozstanie z monitorem małopolskim :D
          Ale poza zniknięciem Mizi – wszystko OK :)
          • Probowalam wejsc na blog Mizi.Nie mozna bylo.Pojawiala sie informacja o tym,ze blog prywatny i nalezy sie logowac.O istnieniu jakies Zuzy nawet nie mialam pojecia.Poza tym ja nie przeklinam.To moja marka i znak firmowy.Najbardziej wulgarne przeklenstwo w sieci to ” cztery litery” tzn. u Mizi na forum.
            • Chyba wyczułem Twoją kulturalną osobowość i stąd miłe słowa, ale żaden tani podryw,
              Drzewko się strasznie rozjechało, ale ze spokojem można sobie z tym poradzić.
              Cieszę się, że już wyluzowałaś, bo to teraz jest potrzebne.
              Dla każdego mam coś:
          • Nie demonizuj Szuwakspl , wcale cię nie atakowałam ! Pytałam o nick – co w tym strasznego ?!
            A mizia wróci , wróci > jak zawsze dotąd . Jasne ,że tekst na “nasze blogi ” nie jest jego , a przynajmniej nie jego “pióra” , może JEGO POMYSŁA ..
            • Wizjo nie demonizuję – to był odbiór wczorajszej sytuacji i tego co wydarzyło się u Zena ;)
              Tłumaczyłem trzy razy związek przyczynowo skutkowy dotyczący mego nicka.
              Wyznaję zasadę, do trzech razy sztuka :) więc wybacz.
              Dla Ciebie mam coś w temacie:
              ‘Uciekaj od niena­wiści, niez­go­dy i za­wiści nie za­pomi­naj swych myśli uno­sić ku wiz­ji realności. ‘
              Bob Marley.
              Przy tak zwanej okazji – mam prośbę, przekaż Zenowi aby przeczytał choć raz ze zrozumieniem dwa końcowe akapity z tej strony, bo nie wiedząc czemu zwracał się do mnie
              z prośbą abym przeczytał to nawet trzykroć?
              http://www.opoka.org.pl/biblioteka/T/TH/nawracanie_konkwista.html
              Czasami denerwowało mnie u Mizi – Jego występy u Zena, ale patrząc na poczynania Z
              i wiedząc, że Mizia zna możliwości manipulacyjne Zenobiusza nie dziwię się dziś, a jeszcze wczoraj nazwałem to inaczej stwierdzając, że nadużywał gościnności :(
              Kiedyś byłem świadkiem jak Zeno rozegrał po świńsku sprawę z Myślącą Gają na stronie Z.
              Świńskie – to złe określenie, bardziej pasuje ‘Wilk w owczej skórze’
              Masz rację – nic strasznego.
              Trze­ba wyz­wo­lić się ze strachu bogów i śmierci. Epikur
              • Nie znalazłam nigdzie twojego tłumaczenia dot. nicka ale nic mnie już w internecie nie jest w stanie zadziwić . Może wyparował .
                Co do Zena / kontra Mizia : mylisz się w całości . Nikt nie dorówna mizi w podłym rozsiewaniu pomówień o różnych ludzachi . O Zenobiuszu pisze NOTORYCZNIE wciąż te same kłamstwa , żywe , absurdalne kłamstwa i robi to z całą / rzekomą / powagą i konsekwencją . Szkoda moich słów.
                Ńie życzę mizi niczego złego , zresztą mam przekonanie , że całe zniknięcie to pj.
              • Jeśli przeleciałaś wszelkie blogowe wpisy poczynając od MP, Mizi i Jarka —– to jesteś szybsza od błyskawicy!
                Co do rozsiewanych pomówień — nie odniosę się do tego, bo nie wiem.
                Wiem natomiast w jaki sposób Zeno monitoruje i manipuluje, będąc właścicielem strony.
                Mam stare powiedzenie na tą okoliczność:
                ‘Nie wszys­tko błyszczy, co jest złotem. Włas­nością naj­szlachet­niej­sze­go me­talu jest pro­mieniowa­nie łagodne.’
                Fryderyk Nietzche
              • Łagodne promieniowanie…? No , wypisz ,wymaluj ,jak ja .
                A czytam rzeczywiście szybko.
                Cóż , niech ci się wiedzie na ” przyjaznych ” ci blogach .
              • Była taka chwila, że Ciebie po prostu polubiłem, za bystre i spokojne komentarze.
                Dziś tzn. od wczoraj wiem, że Mały Książę miał rację:
                ‘Powinienem sądzić ją według czynów, a nie słów.’
              • Bzdura , Szuwakspl > podpieranie bzdur ładnymi / czasem pozornie pasującymi/ cytatami nie uprawdopodabnia ich wcale.
    • Zuza, super wpis! Też z nim kiedyś wszedłem w dyskusje i stwierdziłem, że mizia jest z nimi… Ten analfabeta nie umiejący poprawnie pisać po polsku zaprzeczał, ale… Myślę, że mizia to nie tylko jeden typ. Pod tym hasłem “mizia”, to chyba kilku typków siedzi…
      • Jak widzisz całe to koszerne towarzystwo wpadło w histerię, szukają mnie po całym świecie, żałosna banda syjokolaborantow. Najlepszą szkołą, jest samo życie i suma doświadczeń,
        Demaskujmy, nie dajmy się prowokować i wpuszczać w maliny, żydowi bliżej do szatana niż człowieka ,jego religią jest przemoc,perfidia,podstęp,mamona, ….., długo by wymieniać ,dzicz chazarska zawsze zostanie dziczą!!! A to co powiedział Szechter vel Michnik- w telewizji australijskiej, gdzie wystąpił w jarmułce, że “żydzi w Polsce przygotowują ekspansje i mogą ja zrealizować, gdyż Polacy to stado tępych baranów” – JUŻ NIEAKTUALNE
  6. Marysia ?
    Ta która z Szuwaxem u Mizi pisywała ?
    I łagodziła wszystko?
    Ta słodka dziewczyna co za mąż za francuza wyszła?
    To facet trans ?
    Nie wierzę
      • Heej ;) Szuwaxie :)
        Dopytuję się , bo o ile nieczęsto z Marysią się zgadzałam – to ten motyw już zupełnie stawia wszystko na głowie .
        A taka była z Was dobrana para (przynajmniej tak ładnie i romantycznie to wygladało )
      • A moze Szuwax Ty jestes nie facet?.Tez nie ma pewnosci.Ja blogosfere traktuje z duzym dystansem i jako pewne doswiadczenie i nic poza tym.
        • Marysiu – trafiłaś w 10 :) od stworzenia mam wiele pierwiastka kobiecego w sobie.
          Poczęła mnie kobieta więc chyba to nikogo nie dziwi – jedynie szowiniści są zszokowani!
          • Kazdy je ma Szuwaxie.Takoz meskie.Tworcom teorii spiskowych tez sie zdaje dziwne,ze u niektorych kobiet w pewnym delikatnym okresie, pojawia sie zarost lub kilka wloskow zamiast obfitej brody i wasow.
    • Co to za ploty?.Nie lepiej zapytac wprost?.Tylko bajczyc po forach.Bardzo nieladnie.Mailing570=Zuza to nie Marysia.Pisalam u Mizi,ze ktos zajmuje sie kradzieza adresow mailowych i pewnie stad te jakies niki.A Szuwaxem to tylko prowadzilam rozmowy i nie ma mowy o zadnej parze i romantyzmie.Plotkujcie sobie dalej i badajcie IP,jesli Wam to jest potrzebne.
      • Witam. Fajnie, że jesteście. Prawdziwa osobowość bardzo trudno ukryć, wcześniej czyu później ona wylezie. A u mnie pada śnieg i przydałoby się trochę więcej mrozu, by tym na Wawelu dupska odmroziło.
  7. Chyba trzeba będzie poczekać na info od Mizi lub osoby z którą on się zna
    .Ten tekst co Zenobiusz zamieścił też na tekst Mizi nie wygląda – pomijając kwestie byków, których powinno być mnóstwo – to i cała tego co jest napisane mi nie pasuje do Mizi .
    Takie było moje 1 i kolejne wrażenie po przeczytaniu go .
    No, pomyślmy , ktoś mając kłopoty redaguje swoją notkę ?
    Jedną jedyną pisze bez błędów i szlifuje na glanc …?
    Nie znałam długo Mizi ( jako autora bloga ) – ale nic c u niego czytałam nie było tak poprawnie napisane .
    .
    • Zuza~~ vel mailing570 to nie Marysia.
      Marysia ma inny mail, stale ten sam, i stale ten sam adres IP.
      Zaś Zuza~~ vel mailing570, ciągle zmienia IP na high anonymous – proxy lub TOR. Jedynie mail ten sam przy obu nickach.
      Ale co ciekawe – sama Marysia 2 razy pisała jako “phelippe” a raz jako “filip”.
        • Jeśli tylko pod męża ,to pół biedy,gorzej jak pod ożywioną lalkę Zuzę (której jest twórczynią) też. dziwne przeczucia(?),czasem wolę nie mieć racji-oby tym razem tak było,że jej nie mam.
      • Jarku, dlaczego od tego wpisu brak Twoich komentarzy?
        Odezwij się … bo wygląda to dziwnie zważywszy na okolicvzności dnia wczorajszego.
        Mam nadzieję, że wszystko jest ok …
        • Masz rację! Trochę mnie uspokoił wpis z dzisiejszą datą – więc chyba wszystko OK?
          Oczywiście miło będzie przeczytać jakąś myśl Jarka w tej sprawie.
        • Jarek już od 2 godz. nagłaśnia sprawę Mizi na pejszbuku,nawołując do między-blogowej solidarności(Jarku-dobrze to ujęte?) .Brawo Kefir 2010 blog!!!
          ,,Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie”.
        • Och, dzięki za troskę :) Ale ja po prostu spałem, mam od paru dobrych dni totalne zamulenie, że śpię do godziny 13, nawet 14.
          A wczoraj ustawiłem, by o godzinie 11 dziś automat opublikował posty na FB. Wiem, że z tym automatycznym publikowaniem może być problem, bo ludzie mogą myśleć, że ja jestem, ale złośliwie nie odpowiadam.
          Pozdrawiam
      • Myślę, że za parę dni wszystko się wyjaśni.
        Można skazać każdego powołując się na jakiś paragraf, ale najgorszy jest od zawsze ten sam:
        ” ‘Dajcie mi człowieka a paragraf się znajdzie’ “
          • Niech Marysia wyluzuje,już jest po burzy,a paragrafy w kontekście Mizi są.
            Co tak późno się Marysia na wizytę do Kefira wybrała?,my tu wszyscy od zmysłów odchodzimy w obawie o Mizie,a Marysia pewnie nawet nie zauważyła,ze nam idola odcięto?
              • Dobre i na czasie pytanie! O tuż to! Co się stało z naszym Mizią?! Wszyscy zachodzimy w głowę,a tak na prawdę to nikt ,nic pewnego nie wie i stąd ta nerwowość i podejrzliwość.Wieść gminna niesie,ze go ,,służby ” przyskrzyniły,a inna,ze sam dla PR się zaaresztował.Pożywiom-uwidim.
              • Do Zena napisał człowiek z Opola, ‘popełnił’ jeden błąd i Zeno zdyskredytował Go żartując,
                że z więzienia już można pisać, taka to demokracja panuje’
                To chyba jedyny nasz łącznik, ale mógł się za głowę tylko złapać, gdyby to nie był Mizia faktycznie! Ale życie jest jakie jest :(
                Głupi manewr by to był dla PR samoresztowanie, mój ulubiony poeta mawiał, że czasowi trzeba dać czas!
                Czyńmy tak, ale niech się skontaktuje z nami u Jarka Ten człowiek.
              • Ja myślę,że screen-shot powyżej był pierwszym sygnałem o ,,zniknięciu” Mizi i to chyba Jarek nadał sprawie rozgłos.To chyba do niego zgłosił się ktoś z Opola anonimowo z ta wiadomością.Mój wpis u Monitora z linkiem do Jarka bloga z godz. +/- 19-tej ,tam zignorowali .Później navajo znów zapytał o Miziaka,to go spławili drwiąca odpowiedzią o PR i samo-aresztowaniu.
              • Czyli to tam powstał SUPER NEWS o PR, nie dziwi mnie to, tam lubią mielić shit.
                Nie można przeszkadzać obrośniętym w PIÓRka ;)
                Trzeba to Jarkowi powiedzieć – WIELKIE DZIĘKI ZA PRZYJĘCIE DO SZALUPY :)
                Jutro to dziś, ale może coś więcej wydedukujemy.
                Trzymajcie się!
    • Przed spaniem wpadł do mojej głowy taki pomysł – jeśli Mizia ma zlikwidowany profil na pejsbooku, nigdy u Niego nie byłem tam, ale jeśli zlikwidowany, to ponoć też nie jest takie proste jeśli chodzi o zwykłą osobę wł. profilu.
      Likwidując swój profil na FB wszystkie info ponoć zostaje w sieci, jeśli nie ma nic, to znaczy, że coś jest na rzeczy?!!!
      Takie nocne myśli, ale warto tym torem podążyć myślę.
    • więcej nie mogę pisać bo jest kocioł,montują łańczuszek nie zadowolonych z zielonej wyspy T,potrzebują sukcesu.
      • korespondencję internetową /poczta, wypowiedzi na forach itd/można zmanipulować w dowolny sposób bo ofiara nie robi z natury kopii a większość np epoczty usuwa. Żadna polska witryna nie da ofierze kopii ze swojego serwera,u nich to jak zwykle tajne. To samo dotyczy bilingów,sms i nagrań, nielegalnie prowadzonych przez służby i policję bo bez wcześniejszej zgody sądu. Od lat takie “dowody” ,preparowane pod rodzaj sprawy przez detektywów i kochanków ze służb ,są brane jako podstawa w sprawach rozwodowych przeciwko mężczyznom jak również w sprawach o przymusowe leczenie psychiatryczne. To chore! Jak widać w Donkolandzie na podstawie takich sfingowanych dowodów można każdego obywatela zamknąć i skazać z dowolnego paragrafu.
              • Czy Mmizia je utożsamiał?-nie do końca chyba – Zena nie cierpi i zwalcza,a Marka toleruje i krytykuje. Zaznaczam,że może to być jednak moje subiektywne odczucie
            • Jest taki ktoś-to Piotr Bein Grypa666.Zna ich obu osobiście z reala.
              O ile jego kontakty z Markiem są nadal w miarę poprawne,o tyle na temat Zena wypowiedział się jasno i dobitnie już dość dawno . Piotr nie robił z tego żadnej tajemnicy wypowiadając się oficjalnie w blogosferze.
    • Ewcia ,jeśli nawet Ty tego nie wiesz,to my wszyscy w czarnej d.. jesteśmy!Chodziło mi po głowie Ciebie wywołać do tablicy i zapytać,jako najlepiej poinformowaną.
    • ewcia92 spokojnie jak na wojnie , miziak się znajdzie !!!! , jeżeli jest prawdziwym legjonistą to spoko tacy ludzie zawsze sobie radzą !!!! i nie martw się .
      I widzisz różne głosy pieprzą o tym że światek blogerów to ludzie bez zasad ,a tu niespodzianka !!!!! . Miziak to nasz chłopak !!!! pamiętaj o tym ewcia92 !!!!
      J.M.H
        • Ja jeszcze się trzymam jakby co ;) xD
          Tutaj masz wpis łajdaka resortowego z Bydgoszczy, który oczernia całe środowisko. Istne bydle, nieprawdaż?
          zenobiusz pisze:
          Styczeń 26, 2014 o 17:20
          Cyt. “No więc nadgorliwość i brak inteligencji tych ludzi,dostarczyły kolejnego dowodu na ścisłą współpracą Mizi ,Kefira ,Dzieckonmp,i monitor -polski.czyli blogów wypączkowanych z grypa666.Wnioski kim są ci ludzie pozostawiam wnkliwym czytelnikom.Oczywiaście nn@ xx@ Zx@ to ta sama osoba Kefir to ket@ itd.Blogerzy zameszczjące ich popłuczyny nie moga o tym nie wiedzieć,nic więc ich nie tłumaczy.Przełożenia tych blogów na “wowit” też są oczywiste.
          Królowa Dobrych Zdarzeń
          Posted by Dzieckonmp w dniu 26 Styczeń 2014
          Jako komentarz nr 1 w takim temacie .
          Brawo “pobożny” Bronek”
  8. Kefir gdzie jest mizia ? wszystkie telefony nie działają , czy to prawda że Tedek z Bydgoszczy go zadenoncjował ?
  9. Gdzie jest mizia przecież wiecie , nie to wam wyjaśnię piszę z proxy
    otóż mizia napisał artykuł pt.” niemiecka i rosyjska policja tworzy listy aresztowań” dotyczyło to ustawy 1066 , ale nie o to chodzi , zamieścił w artykule istotne 2 zdania , wskazał w prost na antifę jako agendą zbierającą dane dla policyjnych kartotek niemieckich na terenie Polski i stowarzyszenie “nigdy więcej ” zbierające takie same dane dla Rosjan , czyli zdekonspirował tajnych współpracowników BND KGB działających za zgodą polskich władz na terenie Polski , tak się nieszczęśliwie – przypadkowo lub nie przypadkowo złożyło że Policja właśnie prowadziła akcje przeciw “faszystom ” na Majdanku ! zdekonspirowanie w internecie współpracowników policyjnych zmusiło ich do zakończenia w trybie szybkim tej akcji
    http://wpolityce.pl/wydarzenia/72620-nasz-news-antysemicka-szajka-w-muzeum-na-majdanku-czy-zemsta-antify-brutalne-zatrzymanie-inwalidy-dramatyczny-list-rodziny
    Publikacja mizi wiązała się z organizowaniem właśnie w Lublinie i Rzeszowie ulicznej demonstracji 9 lutego , Policja zakończyła akcje aresztowaniem na Majdanku ale pozostała sprawa skąd mizia wiedział kto jest współpracownikiem służb niemieckich i rosyjskich , czego się bali że wycieknie prawda że państwo polskie pozwala na swobodne zbieranie danych o polskich obywatelach obcym państwom , że agendy obcych państw za zgodą polskich władz zapewniają tym służbą bezkarność w działaniu a nawet pomoc.
    Ludzi zdradzających takie tajemne konszachty zamyka się i to nie w Polsce , po prostu znikają , wiecie co by było gdyby to teraz wyszło przy okazji afery z łapówką CIA za możliwość torturowania w Polsce ?
    CIA , BND, KGB – no co mało , no to czym jest ten kraj ?
    To nie był przypadek , skutek fejs wyparował zaraz po apelu mizi o zorganizowanie demonstracji w Lublinie i Rzeszowie i ogłoszeniu współpracy z Ukraińcami i Słowakami , przypadków niema to jest powód prawdziwy , a co do wątku zadenącjowania go przez blogera z Bydgoszczy nie zaprzeczę że nie miało to znaczenia , była to kropla przeważająca o podjęciu decyzji.
    Dowód kto z taką gorliwością zbierał i umieszczał na swoim blogu wszystko co pojawiało się na miziaforum , i ten ostatni kłamliwy artykuł Bydgoszczy nieudolnie próbujący wskazać że za tym stoi RUCH NARODOWY wklejając artykuł chciał u was wywołać błędne przekonanie że to oni , żałosna i prostacka machinacja , zresztą sami dostrzegliście to .
    To wszystko co wiem i jest prawdą .
    • POLICJA NIEMIECKA I ROSYJSKA TWORZĄ LISTY ARESZTOWAŃ POLAKÓW W POLSCE
      ~Igor Marciniak, 16 sty 12:38
      zgłoś udostępnij
      informacja dla każdego polskiego obywatela mieszkającego na terytorium polski
      ANALIZA PRAWNA WYKONANA PRZEZ 2 PRAWNIKÓW SPEC. PRAWA KARNEGO
      JAK WSZYSCY WIEMY POLSKI SEJM W DNIU 10 STYCZNIA 2014
      WPROWADZIŁ W ŻYCIE USTAWĘ NUMER 1066
      tu szczegółowy art. z linkami do stron rzadowych zawierających treść ustawy
      USTAWA TA NADAJE “ZAPROSZONYM SŁUŻBĄ POLICYJNYM I SPECJALNYM UPRAWNIENIA IDENTYCZNE Z TYMI JAKIMI DYSPONUJE POLSKA POLICJA !!
      to proszę zapamiętać bo będzie bardzo istotnym w dalszej części arta. świadomość że policje obce są upoważnione do stosowania wszystkich metod polskiej policji na terytorium III R.P w stosunku do polskich obywateli .
      UPRAWNIENIA , METODY DZIAŁANIA , PROCEDURY
      I ŚRODKI ZGODNE Z POLSKIM PRAWEM
      POZWALAJĄCE NA DZIAŁANIE SWOBODNE
      ===============
      SKUPIMY SIĘ TU TYLKO NA KRAJACH NIEMCY I ROSJA
      ==========================
      PRAWO DO ARESZTOWANIA I ZATRZYMANIA KAŻDEGO OBYWATELA POLSKIEGO NA 48 GODZIN Z WYJĄTKIEM POSŁÓW SENATORÓW I INNYCH OSÓB OBJĘTYCH IMMUNITETAMI.
      ( tu dojdzie dopis ważny )
      *
      PRAWO DO PROWADZENIA WSTĘPNYCH CZYNNOŚCI ŚLEDCZYCH – PRZESŁUCHANIE , FOTOGRAFOWANIE , ZEBRANIE ODCISKÓW PALCÓW.
      *
      PRAWO DO UŻYCIA ŚRODKÓW PRZYMUSU BEZPOŚREDNIEGO ORAZ UŻYCIA BRONI PALNEJ SŁUŻBOWEJ W UZASADNIONYCH PRZYPADKACH – REGULOWANYCH ODRĘBNYM PRZEPISEM
      =====================
      W ZWIAZKU Z PRZYZNANYMI W/W PRAWAMI ODCYM SŁUŻBĄ NA TERENIE R.P – REG. USTAWĄ 1066
      POLICJE ZARÓWNO NIEMIECKIE JAK I ROSYJSKIE ROZPOCZĘŁY BUDOWANIE BAZ DANYCH NA TEMAT OBYWATELI POLSKICH ZAMIESZKAŁYCH NA TERYTORIUM POLSKI
      KTÓRE UZNAJĄ BEZ POTRZEBY KONSULTACJI Z POLSKIMI WŁADZAMI ZA OSOBY NIEBEZPIECZNE ZAGRAŻAJĄCE BEZPIECZEŃSTWU I PORZĄDKOWI PUBLICZNEMU
      CZYLI TAK ZWANE LISTY ZATRZYMAŃ I ARESZTOWAŃ !!
      takie same jakimi dysponowały wkraczające w roku 1939
      do Polski oddziały NKWD i GESTAPO – SS
      BUDOWA TEJ BAZY DANYCH ZAWIERAJĄCEJ ADRES DANE OSOBOWE
      SŁUŻBY W/W KRAJÓW BND i KGB BUDUJĄ PRZY – OFICJALNIE NIE ŚWIADOMEJ??? WSPÓŁPRACY
      (ROSJANIE Z STOWARZYSZENIEM “NIGDY WIĘCEJ”
      NIEMCY DELAGATURAMI “ANTIFY” NA TERENIE POLSKI)
      WSZYSTKIE DANE ZBIERANE TERAZ DOTYCZĄ RUCHÓW NARODOWYCH W POLSCE – “ZWANYCH “FASZYSTOWSKIMI”
      ANTIFA I ST. NIGDY WIĘCEJ ZBIERA TAKIE DANE JUŻ OD LAT
      CZASAMI JE PUBLIKUJE W INTERNECIE – ADRESY NAZWISKA I TP..
      DZIŚ TE DANE STANOWIĄ RDZEŃ TWORZENIA LIST ARESZTOWANIA
      =============
      SKUTKI
      ZAPROSZONE PRZEZ POLSKIE WŁADZE SIŁY POLICYJNE MUSZĄ BYĆ ZAKWATEROWANE W JEDNYM MIEJSCU W BUDYNKU TYPU KOSZAROWYM POSIADAJĄCYM MIEJSCE DO ROZWINIĘCIA ŚRODKÓW ŁĄCZNOŚCI , POMIESZCZEŃ SZTABOWYCH , ORAZ MIEJSCE DO ZAARANŻOWANIA TYMCZASOWEGO ARESZTU I POKOJÓW PRZESŁUCHAŃ
      ( WRACAJĄC DO POCZĄTKU OBYWATEL POLSKI MOZE ZOSTAĆ ZATRZYMANY W ZAIMPROWIZOWANYM ARESZCIE AŻ DO MOMENTY ODEBRANIA GO PRZEZ POLSKA POLICJE … CZAS NIE OKREŚLONY … MOWA TU DO 12 GODZIN OD ZATRZYMANIA CO SWOBODNIE UMOŻLIWI , PRZESŁUCHANIE ZATRZYMANEGO , WYKONANIE ZDJĘĆ , POBRANIE ODCISKÓW PALCÓW , A NAWET MAT. DNA
      OBYWATEL POLSKI JEST ZOBOWIĄZANY PRAWNIE DO DOBROWOLNEGO PODDANIA SIE TYM CZYNNOŚCIĄ !!!!!
      ============================
      CZYLI ZGODNIE Z NADANYMI UPRAWNIENIAMI ROSYJSKIEJ I NIEMIECKIEJ POLICJI
      MOŻEMY W E WŁASNYM KRAJU BYĆ BICI , ZATRZYMYWANI POD BYLE POWODEM NA OKRES ……… 12 ? GODZIN 47 GODZIN??
      MOGĄ NAM NIEMCY ZAŁOŻYĆ SWOJĄ KARTOTEKĘ POLICYJNĄ !!
      I WAŻNE NIE MUSZĄ PRZEKAZYWAĆ TYCH ZGROMADZONYCH MATERIAŁÓW POLSKIEJ POLICJI!!!
      ====================
      PONADTO POSIADAJĄC PEŁNE I NIE SKREPOWANE UPRAWNIENIA W DZIAŁANIU NA TERENIE POLSKI
      MOGĄ SWOBODNIE BEZ POWIADAMIANIA POLSKIEJ POLICJI
      DOKONYWAĆ ARESZTOWAŃ W MIESZKANIACH , ZAKŁADACH PRACY ULIC
      SŁOWEM WSZĘDZIE TAM GDZIE MOŻE TO ROBIĆ POLICJA NA PODSTAWIE UZASADNIONEGO PODEJRZENIA POPEŁNIENIA PRZESTĘPSTWA !
      czytaj dalej na: http://miziaforum.wordpress.com/
      Dla przypomnienia i analizy wklejam.
      • I to jest właśnie to o czym pisałem u Miziaka , następuje koniec polski jako suwerennego państwa a także powolnego acz nie ubłagalnego rugowania polskiej policji , a zaczeło się od zmian na szczytach władz policyjnych , a wczorajsza informacja że policjańci i mundurowi będą mieli płacone hororbowe do 80 procent swoich zarobków to o czymś świadczy i jeszcze jedna sprawa to to że mają być likwidowanie na początek powiatowe ośrodki polcji !!!! jasne moi państwo ????? a co to jest jak nie likwidacja państwa polskiego !!!!!!!!
        J.M.H
  10. Gdzie jest mizia przecież wiecie , nie to wam wyjaśnię piszę z proxy
    otóż mizia napisał artykuł pt.” niemiecka i rosyjska policja tworzy listy aresztowań” dotyczyło to ustawy 1066 , ale nie o to chodzi , zamieścił w artykule istotne 2 zdania , wskazał w prost na antifę jako agendą zbierającą dane dla policyjnych kartotek niemieckich na terenie Polski i stowarzyszenie “nigdy więcej ” zbierające takie same dane dla Rosjan , czyli zdekonspirował tajnych współpracowników BND KGB działających za zgodą polskich władz na terenie Polski , tak się nieszczęśliwie – przypadkowo lub nie przypadkowo złożyło że Policja właśnie prowadziła akcje przeciw “faszystom ” na Majdanku ! zdekonspirowanie w internecie współpracowników policyjnych zmusiło ich do zakończenia w trybie szybkim tej akcji
    http://wpolityce.pl/wydarzenia/72620-nasz-news-antysemicka-szajka-w-muzeum-na-majdanku-czy-zemsta-antify-brutalne-zatrzymanie-inwalidy-dramatyczny-list-rodziny
    Publikacja mizi wiązała się z organizowaniem właśnie w Lublinie i Rzeszowie ulicznej demonstracji 9 lutego , Policja zakończyła akcje aresztowaniem na Majdanku ale pozostała sprawa skąd mizia wiedział kto jest współpracownikiem służb niemieckich i rosyjskich , czego się bali że wycieknie prawda że państwo polskie pozwala na swobodne zbieranie danych o polskich obywatelach obcym państwom , że agendy obcych państw za zgodą polskich władz zapewniają tym służbą bezkarność w działaniu a nawet pomoc.
    Ludzi zdradzających takie tajemne konszachty zamyka się i to nie w Polsce , po prostu znikają , wiecie co by było gdyby to teraz wyszło przy okazji afery z łapówką CIA za możliwość torturowania w Polsce ?
    CIA , BND, KGB – no co mało , no to czym jest ten kraj ?
    To nie był przypadek , skutek fejs wyparował zaraz po apelu mizi o zorganizowanie demonstracji w Lublinie i Rzeszowie i ogłoszeniu współpracy z Ukraińcami i Słowakami , przypadków niema to jest powód prawdziwy , a co do wątku zadenącjowania go przez blogera z Bydgoszczy nie zaprzeczę że nie miało to znaczenia , była to kropla przeważająca o podjęciu decyzji.
    Dowód kto z taką gorliwością zbierał i umieszczał na swoim blogu wszystko co pojawiało się na miziaforum , i ten ostatni kłamliwy artykuł Bydgoszczy nieudolnie próbujący wskazać że za tym stoi RUCH NARODOWY wklejając artykuł chciał u was wywołać błędne przekonanie że to oni , żałosna i prostacka machinacja , zresztą sami dostrzegliście to .
    To wszystko co wiem i jest prawdą .
  11. Gdzie jest mizia przecież wiecie , nie to wam wyjaśnię piszę z proxy
    otóż mizia napisał artykuł pt.” niemiecka i rosyjska policja tworzy listy aresztowań” dotyczyło to ustawy 1066 , ale nie o to chodzi , zamieścił w artykule istotne 2 zdania , wskazał w prost na antifę jako agendą zbierającą dane dla policyjnych kartotek niemieckich na terenie Polski i stowarzyszenie “nigdy więcej ” zbierające takie same dane dla Rosjan , czyli zdekonspirował tajnych współpracowników BND KGB działających za zgodą polskich władz na terenie Polski , tak się nieszczęśliwie – przypadkowo lub nie przypadkowo złożyło że Policja właśnie prowadziła akcje przeciw “faszystom ” na Majdanku ! zdekonspirowanie w internecie współpracowników policyjnych zmusiło ich do zakończenia w trybie szybkim tej akcji
    http://wpolityce.pl/wydarzenia/72620-nasz-news-antysemicka-szajka-w-muzeum-na-majdanku-czy-zemsta-antify-brutalne-zatrzymanie-inwalidy-dramatyczny-list-rodziny
    Publikacja mizi wiązała się z organizowaniem właśnie w Lublinie i Rzeszowie ulicznej demonstracji 9 lutego , Policja zakończyła akcje aresztowaniem na Majdanku ale pozostała sprawa skąd mizia wiedział kto jest współpracownikiem służb niemieckich i rosyjskich , czego się bali że wycieknie prawda że państwo polskie pozwala na swobodne zbieranie danych o polskich obywatelach obcym państwom , że agendy obcych państw za zgodą polskich władz zapewniają tym służbą bezkarność w działaniu a nawet pomoc.
    Ludzi zdradzających takie tajemne konszachty zamyka się i to nie w Polsce , po prostu znikają , wiecie co by było gdyby to teraz wyszło przy okazji afery z łapówką CIA za możliwość torturowania w Polsce ?
    CIA , BND, KGB – no co mało , no to czym jest ten kraj ?
    To nie był przypadek , skutek fejs wyparował zaraz po apelu mizi o zorganizowanie demonstracji w Lublinie i Rzeszowie i ogłoszeniu współpracy z Ukraińcami i Słowakami , przypadków niema to jest powód prawdziwy , a co do wątku zadenącjowania go przez blogera z Bydgoszczy nie zaprzeczę że nie miało to znaczenia , była to kropla przeważająca o podjęciu decyzji.
    Dowód kto z taką gorliwością zbierał i umieszczał na swoim blogu wszystko co pojawiało się na miziaforum , i ten ostatni kłamliwy artykuł Bydgoszczy nieudolnie próbujący wskazać że za tym stoi RUCH NARODOWY wklejając artykuł chciał u was wywołać błędne przekonanie że to oni , żałosna i prostacka machinacja , zresztą sami dostrzegliście to .
    To wszystko co wiem i jest prawdą .
  12. Kefir jesteś o.k , masz tu coś z serii asów z rękawa archiwum miziaforum , nie pytaj skąd to mam
    Opublikuj
    jeśli masz odwagę .
    więcej się nie odezwę
    Ja, Meir Bar (Brandwain) urodzony 17 pazdziernika 1951 w Polsce w Warszawie zamieszkaly w Izraelu w Kiryat Krinicy, legitymujacy sie izraelskim dowodem tozsamosci Nr 068452325, jako byly wspólnik firmy Art-B oswiadczam pod pelna odpowiedzialnoscia co nastepuje: W czasie dzialalnosci firmy Art-B w Polsce finansowalismy partie polityczna Porozumienie Centrum (PC) zalozona przez braci Jaroslawa i Leszka Kaczynskiego, której byli przywódcami. Obydwaj bracia Kaczynscy w sposób wyczerpujacy byli oficjalnie informowani na biezaco o faktach finansowania ich oraz ich partii politycznej ze srodków pochodzacych z Art-B z operacji finansowej “Oscylator”. Jednym z dowodów na to jest sprawozdanie zlozone dnia 19 stycznia 1993 na rece Marszalka Sejmu R.P., pana Wieslawa Chrzanowskiego przez Macieja Zalewskiego, ówczesnego Sekretarza Stanu Kancelarii Prezydenta R.P, oraz Posla na Sejm R.P. W czerwcu 1991 roku na zadanie braci Kaczynskich srodki z “Oscylatora” w wysokosci 17 mld PLZ (ówczesnie równowartosc 1,7 mill USD) zostaly przekazane bezposrednio Maciejowi Zalewskiemu w gotówce na zakup akcji spólki .Telegraf przez Art-B. Jednoczesnie na konto firmy “Telegraf” dokonano przelew w wysokosci 40 mld PLZ (równowartosc $4,2 mill) na pokrycie niesplaconego kredytu udzielonego tej firmie przez bank BPH w Krakowie- Zalozona we wrzesniu 1990 r. spólka “Telegraf” finansowala dzialalnosc patii PC kierowanej przez braci Kaczynskich. Prezesem spólki byl Maciej Zalewski. W akcie oskarzenia przeciwko Boguslawowi Bagsikowi, Andrzejowi Gasiorowskiemu i mnie cynicznie wliczono te kwote jako nierozliczone srodki nielegalnie zagarniete z systemu bankowego !!! Oswiadczam z pelna odpowiedzialnoscia, ze firma Art-B zostala oszukana przez braci Lecha i Jaroslawa Kaczynskich. Po braku akceptacji z naszej strony do dalszej wspólpracy z bracmi Kaczynskimi oraz dalszego wykorzystywania nas do finansowania ich poczynan, nasza dzialalnosc zostala przez nich nagle uznana za kryminalna i niebezpieczna dla systemu dzialania panstwa polskiego. Dodatkowo, po otrzymaniu informacji o finansowaniu przez nas bankrutujacej fabryki ciagników “Ursus” w okresie tuz przed zblizajacymi sie wyborami do Sejmu i Parlamentu R.P. w 1991 roku, bracia Kaczynscy wpadli w panike twierdzac ze na skutek naszej dzialalnosci “zostana zalatwieni od strony chlopów” oraz ze w ten sposób Art-B przeciagnie tych wyborców do konkurencyjnej partii politycznej – Unii Demokratycznej, ze Unia wtedy zdobedzie dodatkowo 25% glosów wiecej, co w mniemaniu braci Kaczynskich zaburzy istniejaca równowage polityczna w Polsce, czyli powodujac sytuacje utraty przez nich absolutnej wladzy która wtedy posiadali. Konsekwentnie na skutek dzialan braci Jaroslawa i Lecha Kaczynskiego zmuszeni zostalismy do opuszczenia Polski.
    • Who is who do chu…? Jak można zweryfikować wpisy Mizi sprzed godz. 16? Chodzi o nawoływanie do …(do czego?) w Lublinie i Rzeszowie opisane przez Zx.
  13. To skandal szubrawcy i złodzieje na wolności, a Mizia aresztowany? My juz nie zyjemy w normalnym świecie. Absurd goni absurd. Trzeba dojść gdzie Mizia się teraz znajduje
    • Właśnie.
      Mizia unika odpowiedzi na proste pytania odpisujac “a o jakie pytanie chodzi”
      Zenobiusta blog …. zostal zawieszony.
      A moze sam sie zawiesil?
      Ciekawie sie robi …
      zenobiuszjuz.wordpress.com is no longer available.
      This blog has been archived or suspended for a violation of our Terms of Service.
      For more information and to contact us please read this support document.
      • Miła Gaju- Mizia znał odpowiedź i już jej udzielił. :-)
        http://kefir2010.wordpress.com/2014/01/25/znany-opozycyjny-bloger-aresztowany/#comment-82294

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz